نازل مه پاش (Mist/Fog Nozzle)

این نازل ها برای تولید مه به منظور خنک کاری و  یا رطوبت زنی در فرآیندهای صنعتی، مراکز تفریحی، گلخانه، پرورش قارچ، مرغداری و گاوداری به کار گرفته می شوند. سایز قطرات تولیدی در این نوع نازل به فشار کاری و سایز روزنه خروجی وابسته بوده و عموما بسیار کوچک می باشد. کیفیت آب عبوری بایستی مناسب بوده و از فیلتر در ورودی این نازلها بایستی استفاده شود تا گرفتگی آنها دیرتر اتفاق بیفتد.

چنانچه فشار آب ورودی زیاد بوده و سایز روزنه خروجی نازل (اوریفیس) نیز کوچک باشد، قطرات مه با قطر بسیار کوچک تولید می شود که عموما به این نازل ها Fogging می گویند. چنانچه فشار آب ورودی کم و قطر روزنه خروجی نازل نیز چندان کوچک نباشد، قطرات با قطر بزرگتر تولید شده و این نازلها را Misting می نامند.

 

مه پاش هالو کن

 

….

نازل مه پاش قابل تنظیم:

نازل های مه پاش “قابل تنظیم” این قابلیت را به کاربر می دهد تا طبق نیاز خود نسبت به تنظیم میزان فلوی پاششی اقدام نمائید. انعطاف پذیری که این نازل در اختیار طراح قرار می دهد،بی نظیر است!

قطر خروجی این نوع نازل از 1 تا 1.5 میلیمتر قابل انتخاب می باشد. از نازل های با قطر خروجی کوچکتر برای مقاصد رطوبت زنی و سرمایش نیز می توان استفاده نمود ولی بصورت عمومی این نازل ها برای کاربردهای کنترل گرد و غبار در صنایع مختلف نظیر معادن شن و ماسه،عملیات تخریب ساختمان و … به کار گرفته می شوند.

این نازل ها از جنس استیل 304 و با کانکشن های Male و Female ساخته می شوند. شما می توانید فیلم تست نازل مه پاش قابل تنظیم را در اینجا مشاهده نمائید.

جدول نازل مه پاش قابل تنظیم

 

.

.

نازل مه پاش پین دار:

نازل های مه پاش پین دار از سری نازل های فشار قوی هستند. بدنه این نازل از استیل 316 و  اوریفیس خروجی این نوع نازل از یاقوت مصنوعی است که امکان به کارگیری آن تا حداکثر فشار کاری 70 بار را فراهم می کند. هرچند که برای افزایش طول عمر نازل بهتر است فشار کاری به حدود 50 الی 60 بار محدود شود. شما می توانید فیلم تست نازل مه پاش پین دار را در اینجا مشاهده نمائید.

 

 

[ape-gallery 386]

 

برچسب ها:

اسپری نازل، نازل اسپری آب، نازل لخلر، نازل لچلر، نازل lechler، نازل lekhler، نازل آلمانی، نازل صنعتی رهاورد، نازل مه پاش، نازل های صنعتی،نازل مه پاش متغییر، نازل قابل تنظیم، نازل فاگ، نازل fog، نازل میست، نازل mist، فاگر، نازل صنعتی مه پاش، ن، نازل تخت، نازل پودر کننده، نازل برننجی، نازل استیل، نازل استنلس استیل، کنترل گرد و غبار، داست کنترل، کنترل بوی نامطبوع، کنترل بوی بد، مهار گرد و خاک با اسپری آب، کلمپ اتصال نازل، تست نفوذ آب، تست نفوذ باران، rain test، فیتینگ نازل، فیتینگ نازل قابل تنظیم، فرونشاندن گرد و غبار، فروش انواع نازل صنعتی، فروش انواع اسپری نازل، تامین و پخش اسپری نازل، تامین و فروش نازل صنعتی، تامین spray nozzle، تامین نازل صنعتی، تست نازل مه پاش، اتمایزر نازل، داست ساپرشن، نازل dust suppression، نازل پاشش، خطوط پاشش نازل، پوشش دهی با نازل، افشانک صنعتی، نازل افشانک، افشانک آب، تست عملکردی نازل اسپری، افشانک های و سیستم های پاشش، نازل های دقیق و نازل های سیستم، افشانک های خطی، افشانک چتری مخروطی، نازل چتری، ساخت اسپری نازل، نازل های خاص، افشانک صنعتی، افشانک آب، افشانک Jato، نازل Jato ، نازل Spraytech، نازل SPRAY SYSTE، نازل PNRT ، نازل پین دار

مطالب مرتبط

دیدگاه ها بسته شده اند.