تولیدکنندگان افشانک صنعتی در دنیا

اسپری نازل Spray system:

شرکت آمریکایی Spray system co با قدمتی بیش از 40 سال، یکی از پیشرفته ترین شرکتها در زمینه تولید انواع افشانک های صنعتی برای صنایع مختلف می باشد. محصولات این شرکت نیز به وفور در صنایع داخلی مورد استفاده قرار گرفته است، هرچند که تحریم های بین المللی سبب شده تامین این نازلها برای صنایع مختلف کشور به دشواری انجام شود.

عمده محصولات نازل های صنعتی رهاورد با برند RAHA بر اساس مشخصات فنی افشانک های S.S co. می باشد  تا بدینوسیله گامی در راستای تامین نیازهای صنعتگران داخلی برداشته شود.

 

 

اسپری نازل لخلر (Lechler):

وقتی صحبت از اسپری نازلها می شود، کمتر کسی است که نامی از اسپری نازلهای لخلر نشنیده باشد. شرکت لخلر در سال 1879 در آلمان تاسیس شده و بصورت کاملا تخصصی در زمینه تولید افشانک صنعتی فعالیت می کند.

تنوع بینظیر محصولات برای صنایع مختلف و نیز کیفیت و دقت بالای افشانک های لخلر، سبب شده که انتخاب اول بسیاری از طراحان کارخانجات صنعتی باشد. خاطرنشان می سازد بسیاری از خطوط تولید صنایع کشور بویژه کارخانجات فولاد براساس نازلهای لخلر طراحی شده اند.

در یک عبارت کلی می توان گفت “افشانک Lechler” رفرنس تمام مهندسان طراح برای انتخاب اسپری نازلهای صنعتی می باشد.  لازم به ذکر است “نازل های صنعتی رهاورد” توانایی ساخت و ارائه افشانک های آبپاش مشابه برندLechler  را نیز دارد.

 

افشانک لخلر

 

 

اسپری نازل PNR:

شرکت ایتالیایی PNR در سال 1968 تاسیس شد و ابتدا کار خود را با تولید افشانک های آتش نشانی آغاز نمود. در حال حاضر شرکت PNR توانسته است با نوآوری و ارائه محصولات مطابق با نیازهای روز صنایع، جایگاه خود را در بین تولید کنندگان مطرح اسپری نازل در دنیا ثبیت نماید. شرکت PNR در حال حاضر یکی از مدرنترین خطوط تولید انواع اسپری نازل صنعتی را در اختیار دارد. نازل های صنعتی رهاورد توانایی ساخت و ارائه افشانک های آبپاش مشابه برند PNR را نیز دارد.

افشانک pnr

 

اسپری نازل BETE:

شرکت آمریکایی/آلمانی  BETE Nozzle با قدمتی بیش از 65 سال، یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع اسپری نازل در دنیا می باشد. نازل های فاگ (Fog) از جمله معروفترین محصولات این شرکت می باشند. نازل های صنعتی رهاورد، امکان تامین برخی از انواع این افشانک ها با برند RAHA را نیز دارد.

 

 

اسپری نازل Euspray:

این شرکت اسپانیایی با قدمتی 35 ساله، توانسته است افشانک های با کیفیت مناسب و نیز قیمت رقابتی برای کاربردهای گوناگون تولید نماید. دفتر اصلی شرکت در بارسلونای اسپانیاست ولی کارخانه های همکاری در ایتالیا نیز دارد.

 

افشانک euspray

 

اسپری نازل Jato:

شرکت سوئیسی Jato-Düsenbau AG با قدمتی 75 ساله، یکی از معتبرترین برندهای اروپایی در زمینه تولید انواع اسپری نازل با متریال و کاربری خاص می باشد. نازل های با متریال فسفر برنز جهت خطوط ریخته گری مداوم صنایع فولاد از جمله محصولات این شرکت می باشد.

افشانک Jato

 

اسپری نازل Spraytech:

شرکت هندی Spraytech تولید محصولات خود را از سال 2000 میلادی با تمرکز بر افشانک های آبپاش صنایع فولاد آغاز نمود و به تدریج با توسعه کارخانه خود، تولید سایر انواع افشانک های صنعتی را نیز در دستور کار قرار داده است.

 افشانک Spray tech

 

اسپری نازل RAHA:

گروه “نازل های صنعتی رهاورد” تولید و تامین انواع اسپری نازل صنعتی با برند RAHA را از سال 2017  آغاز نموده است. استقبال مشتریان محترم سبب شده که این گروه نسبت به عرضه بازه وسیعی از اسپری نازل های صنعتی اقدام نماید. کیفیت بالا، قیمت مناسب و پشتیبانی فنی از جمله مزایای استفاده از نازل های برند RAHA می باشد. اسپری نازل های RAHA عمدتا براساس طرح های مهندسی معکوس شده نازل های  شرکت SPRAY SYSTEM CO  آمریکا تولید می شوند.

نازل صنعتی رهاورد

 

 

برچسب ها:

افشانک آبپاش، افشانک آب پاش، اسپری نازل، نازل اسپری آب، نازل لخلر، نازل Lechler،نازل lekhler، نازل صنعتی رهاورد، افشانک EUSPRAY، نازل euspray، نازل bete، نازل لچلر، افشانک صنعتی، افشانک Jato، نازل Jato ، نازل Spraytech، نازل SPRAY SYSTEM، نازل SS CO، افشانک S.S CO، نازل JATO، افشانک JATO، افشانک آپاش PNR، نازل PNR، نازل RAHA، افشانک RAHA، اسپری RAHA،افشانک رها اسپری، افشانک رها، نازل رها اسپری، نازل رها

مطالب مرتبط

دیدگاه ها بسته شده اند.