نازل آلتراسونیک (مه خشک)

نازل های دوسیاله از نوع آلتراسونیک، قطرات بسیار ریز و یکنواختی تولید می کنند که در کارهای کنترل گرد و غبار بصورت ویژه استفاده می شوند. این نازل ها را اصطلاحا نازل مه خشک (Dry Fog) نیز می نامند. در این نازل، عملا نیازی به فشار بالای آب نیست و فشار در حد 1 بار نیز کفایت می کند. به دلیل وقوع پدیده رزونانس، این نازل توانایی تولید قطرات بسیار ریز آب در حد 10 میکرون را نیز دارا می باشد فقط بایستی الزمات مربوط به فیلتراسیون هوا و آب ورودی را به دقت رعایت نمود تا نازل دچار گرفتگی نشود.
نازل آلتراسونیک در سه مدل مختلف تولید می شود که هر یک دارای دبی خروجی و زاویه پاشش متفاوت مطابق جدول زیر می باشد.

نازل آلتراسونیک
نازل دارای دو پورت ورودی مجزا برای آب و هوا می باشد. سایز کانکشن ورود آب، 1/8 اینچ و سایز کانکشن هوای فشرده نیز 1/4 اینچ می باشد. این نازل عموما از متریال استیل 303 ساخته می شود و در کاربردهای خاص بنا به درخواست مشتری می تواند از متریال استیل 316 نیز ساخته شود. برای نصب نازل نیز می توان از قطعات آپشنال که برای این منظور طراحی شده است، استفاده نمود.

 

نمونه نازل آلتراسونیک (مه خشک) تحویل شده به مشتریان محترم

 

 

کلمات کلیدی:

نازل آلتراسونیک، نازل مه خشک، نازل Dry Fog، افشانک آلتراسونیک، نازل اولتراسنیک، نازل فاگ خشک، نازل غبارگیر، افشانک غبارگیر، نازل دو سیاله، نازل دو سیال، اسپری نازل آلتراسونیک، نازل اتمایزینگ، نازل آب و هوا، افشانک دو سیاله، افشانک دو ورودی، نازل دو ورودی، نازل پاشش آب و هوا، مه خشک، نازل Ultrasonic

مطالب مرتبط

دیدگاه ها بسته شده اند.